Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШарапова, О. В.-
dc.date.accessioned2012-12-17T13:36:31Z-
dc.date.available2012-12-17T13:36:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16624-
dc.descriptionУ статті розглядаються особливості самостійної навчальної діячьності студентів вищих навчальних закладів та передумови її ефективності. З урахуванням компонентів навчальної діяльності виокремлено групи умінь самостійної навчальної діяльності студентів, а саме: уміння цілепокладання, проектувальні, процесуальні, контрольно - оцінні уміння.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the features of independent educational students’ activity in high technical educational schools and the condition of its efficiency. The groups of independent educational activity students' skills are singled out considering the components of educational activity, such as: purposefulness skills, project work skills, process and assessment skills.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectнавчальна діяльністьen_US
dc.subjecttraining activitiesen_US
dc.subjectуміння цілепокладанняen_US
dc.subjectgoal-setting skillsen_US
dc.subjectконтрольно - оцінні умінняen_US
dc.subjectcontrol - evaluative skillsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sharapova.pdf67,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.