Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16620
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резнік, С.М. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-17T13:14:43Z | - |
dc.date.available | 2012-12-17T13:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16620 | - |
dc.description | В статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обгрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри | en_US |
dc.description.abstract | Aims, motives and individual features of master's degrees of administrative management, mattering very much for the choice of teaching methods, are analysed in the article. It is grounded, that the most expedient methods of teaching are such active methods of teaching, as conversation, discussion, implementation of practical exercises, business and role games. | - |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | адміністративний менеджмент | en_US |
dc.subject | administrative Management | en_US |
dc.subject | метод навчання | en_US |
dc.subject | активні методи | en_US |
dc.subject | active methods | en_US |
dc.subject | teaching method | en_US |
dc.title | ВИБІР МЕТОДІВ НАЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 4(146) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
reznik.pdf | 66,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.