Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезнік, С.М.-
dc.date.accessioned2012-12-17T13:14:43Z-
dc.date.available2012-12-17T13:14:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16620-
dc.descriptionВ статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обгрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігриen_US
dc.description.abstractAims, motives and individual features of master's degrees of administrative management, mattering very much for the choice of teaching methods, are analysed in the article. It is grounded, that the most expedient methods of teaching are such active methods of teaching, as conversation, discussion, implementation of practical exercises, business and role games.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectадміністративний менеджментen_US
dc.subjectadministrative Managementen_US
dc.subjectметод навчанняen_US
dc.subjectактивні методиen_US
dc.subjectactive methodsen_US
dc.subjectteaching methoden_US
dc.titleВИБІР МЕТОДІВ НАЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АДМІНІСТРАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
reznik.pdf66,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.