Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвтушенко, Н.І.-
dc.date.accessioned2012-12-17T12:35:32Z-
dc.date.available2012-12-17T12:35:32Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16615-
dc.descriptionУ статті зроблено спробу розкрити особливості пізнавальної самостійності майбутніх учителів; висвітлено основні компоненти готовності студентів до самостійної пошукової діяльності, які мають сприяти формуванню пізнавальної самостійності майбутніх учителів у процесі навчання гуманітарних дисциплін.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the attempt to expose the features of cognitive independence of future teachers; the basic components of students’ readiness to independent searching activity which are to be instrumental in forming of cognitive independence of future teachers in the process of studies of humanitarian disciplines are reflected.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectособливості учителівen_US
dc.subjectespecially teachersen_US
dc.subjectпошукова діяльністьen_US
dc.subjectsearch activityen_US
dc.subjectгуманітарні дисципліниen_US
dc.subjecthumanitiesen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І МОЖЛИВОСТІ її ФОРМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eftuchenko.pdf55,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.