Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВовк, О.І-
dc.date.accessioned2012-12-14T14:47:29Z-
dc.date.available2012-12-14T14:47:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16590-
dc.descriptionУ статті висвітлюється проблема формування професійної компетенції студентів-філологів під час оволодіння практичною граматикою англійської мови. Розглядаються основні компоненти професійної компетенції, зокрема, теоретико-лінгвістична, комунікативна та методична компетенціїen_US
dc.description.abstractThe article focuses on the problem of students’ professional competence development in the process of English grammar acquisition. The basic constituents of the professional competence, particularly the theoretical and linguistic, the communicative and the methodological competences, are highlighted.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпрофесійна компетенціяen_US
dc.subjectprofessional competenceen_US
dc.subjectстуденти філологиen_US
dc.subjectstudents philologistsen_US
dc.subjectметодична компетенціяen_US
dc.subjectmethodological competenceen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНЛВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ПРАКТИЧНОЮ ГРАМАТИКОЮ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 4(146)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vovk.pdf57,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.