Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБекирова, Л.Э.-
dc.date.accessioned2012-12-14T14:42:19Z-
dc.date.available2012-12-14T14:42:19Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16589-
dc.descriptionУ статті автор розкривае проблемы розвитку педагогічноі рефлексії майбутніх вчителгв початкових класгв при формуванш їх готовності до застосування інтерактивних технологій навчання.en_US
dc.description.abstractIn article the author opens problems of development of a pedagogical reflexion at the future teachers of initial classes at formation of their readiness for application of interactive technologies training.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічна рефлексіяen_US
dc.subjectpedagogical reflectionen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.subjectprimary classesen_US
dc.subjectінтерактивні технології навчанняen_US
dc.subjectinteractive learning technologyen_US
dc.titleПРОБЛЕМА РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ РЕФЛЕКСИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ ИХ ГОТОВНОСТИ К ПРИМЕНЕНИЮ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bekirova.pdf111,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.