Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрилуцкая, Е.А.-
dc.date.accessioned2012-12-14T13:39:18Z-
dc.date.available2012-12-14T13:39:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16585-
dc.descriptionВ статті розглядаються питання активізації творчого потенціалу майбутнього фахівця в умовах полікультурного простору, а також використання тих методик, Які є найбільш ефективними під час вирішення освітніх та виховних задач в системі сучасної освіти. Змістовою основою процесу формування та становлення фахівця обрані філологічні курси як рідної, так і іноземної мов.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the matters of activating creative potential of a future specialist under the conditions of poly-cultural world, as well as the application of those techniques which are the most effective ones for solving the tasks of the system of modern education. The philological courses of mother and foreign languages have been chosen as the essence of the process to make a specialist.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectактивізація потенціалуen_US
dc.subjectactivation potentialen_US
dc.subjectполікультурний простірen_US
dc.subjectmulticultural spaceen_US
dc.subjectвиховні задачіen_US
dc.subjecteducational problemsen_US
dc.titleАКТИВИЗАЦИЯ ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА СПЕЦИАЛИСТА В УСЛОВИЯХ ФОРМИРОВАНИЯ ИНОЯЗЬІЧНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
priluchka.pdf59,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.