Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапчук, О.Є.-
dc.date.accessioned2012-12-14T13:31:58Z-
dc.date.available2012-12-14T13:31:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16584-
dc.descriptionВ статі досліджується феномен самореалізації учителя, умови підготовки учителя в парадигмі готовності до самовдосконалення і професійної самореалізації. Представлена характеристика організаційно-педагогічної системи, орієнтованої на формування у майбутнього учителя механізму професійної самореалізаціїen_US
dc.description.abstractThe phenomenon of professional self-realization, the condition of preparation of the teacher to self-improvement are investigated in the article. The characteristics of organizationalpedagogical system of mechanisms of professional self-realization reveals is represented.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectсамореалізація вчителяen_US
dc.subjectself teacheren_US
dc.subjectпідготовка вчителяen_US
dc.subjectteacher trainingen_US
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяen_US
dc.subjectprofessional selfen_US
dc.titleСАМОПРОЕКТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЩЇ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostapchuk.pdf72,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.