Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБадіца, М.В.-
dc.date.accessioned2012-12-14T12:59:36Z-
dc.date.available2012-12-14T12:59:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16579-
dc.descriptionВ статті розглядається проблема формування творчого фахівця дошкільного учбового закладу в сучасних умовах реформування системи вищої педагогічної освіти. Представлена загальна характеристика різних підходів щодо окресленої проблеми в науковій психолого-педагогічній літературі, розкрита сутність поняття.en_US
dc.description.abstractIn the article there is examined the problem of forming of creative specialist of preschool educational establishment in the modern conditions of reformation of the system of higher pedagogical education. There is presenteda general description of differentapproaches to this problem in scientific psychological-pedagogical literature, the essence of concept is opened.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectучбовий закладen_US
dc.subjecteducational institutionen_US
dc.subjectреформування системиen_US
dc.subjectreformen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectteacher educationen_US
dc.titleЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РІЗНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
badicha.pdf80,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.