Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКанивец, Е.И.-
dc.contributor.authorОнипченко, Л.Н.-
dc.date.accessioned2012-12-14T08:11:48Z-
dc.date.available2012-12-14T08:11:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16562-
dc.descriptionУ сучасних умовах кейс метод здобуває все більшу популярність: розуміння його суті, а також основних психолого-педагогічних принципів допомагає викладачеві розробляти й використати цей новий інтерактивний навчальний метод для розвитку творчого потенціалу студентів і цілого ряду важливих навичок.en_US
dc.description.abstractIn modern conditions the case study has been acquiring popularity: understanding its essence, as well as its main psychological and pedagogical principles helps a teacher to elaborate and implement this new interactive teaching method for the sake of developing students’ creative potential and a set of important skills.-
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпсихологічні принципиen_US
dc.subjectpsychological principlesen_US
dc.subjectпедагогічні принципиen_US
dc.subjectpedagogical principlesen_US
dc.subjectнавчальний методen_US
dc.subjectteaching methoden_US
dc.titleОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА КЕЙС МЕТОДА И ЕГО ОСНОВНЬІЕ ПСИХОЛОГИКО - ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЬІen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kanivech.pdf61,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.