Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16560
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорофей, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-14T07:45:16Z | - |
dc.date.available | 2012-12-14T07:45:16Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: машинообладнання. Випуск 7 Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16560 | - |
dc.description | В даній статті здійснена спроба аналізу існуючих освітніх моделей в контексті кризи традиційної парадигми з метою показати гуманістичну направленість розвитку}' цій сфері. Саме такий шлях сприяє творчому розвитку особистості, що неодмінно передбачає становлення паритетності гендерних відносин у суспільстві. Наголошено на офіційній підтримці Україною гендерного компоненту в структурі освіти. | en_US |
dc.description.abstract | In this article the attempt of analysis of existent educational models is carried out in the context of crisis of traditional paradigm on purpose rotin the humanism orientation of development in this sphere. A just the same way assists creative development of personality which certainly foresees becoming of parity of gender’s relations in society. Official support of gender’s component is marked Ukraine in the structure of education. | - |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | аналіз моделей | en_US |
dc.subject | analysis models | en_US |
dc.subject | традиційна парадигма | en_US |
dc.subject | traditional paradigm | en_US |
dc.subject | сфера розвитку | en_US |
dc.subject | field development | en_US |
dc.title | ТЕНДЕРНА ОСВІТА ЯК КОМПОНЕНТ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 4(146) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dorofej.pdf | 64,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.