Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорофей, Ю. О.-
dc.date.accessioned2012-12-14T07:45:16Z-
dc.date.available2012-12-14T07:45:16Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: машинообладнання. Випуск 7 Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16560-
dc.descriptionВ даній статті здійснена спроба аналізу існуючих освітніх моделей в контексті кризи традиційної парадигми з метою показати гуманістичну направленість розвитку}' цій сфері. Саме такий шлях сприяє творчому розвитку особистості, що неодмінно передбачає становлення паритетності гендерних відносин у суспільстві. Наголошено на офіційній підтримці Україною гендерного компоненту в структурі освіти.en_US
dc.description.abstractIn this article the attempt of analysis of existent educational models is carried out in the context of crisis of traditional paradigm on purpose rotin the humanism orientation of development in this sphere. A just the same way assists creative development of personality which certainly foresees becoming of parity of gender’s relations in society. Official support of gender’s component is marked Ukraine in the structure of education.-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectаналіз моделейen_US
dc.subjectanalysis modelsen_US
dc.subjectтрадиційна парадигмаen_US
dc.subjecttraditional paradigmen_US
dc.subjectсфера розвиткуen_US
dc.subjectfield developmenten_US
dc.titleТЕНДЕРНА ОСВІТА ЯК КОМПОНЕНТ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dorofej.pdf64,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.