Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16555
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Більовський, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2012-12-14T07:21:43Z | - |
dc.date.available | 2012-12-14T07:21:43Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: машинообладнання. Випуск 7 Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16555 | - |
dc.description | В статті розглядаються деякі актуальні проблеми системи вищої освіти України. Обґрунтовується теза про те, що ефективним засобом подолання кризових явищ в освітній системі є стратегія формування науково-теоретичного способу мислення. Аналізуються деякі особливості теоретичного способу мислення та досягнення теорії розвиваючого навчання а також суспільні причини, що заважають реалізації цієї технології | en_US |
dc.description.abstract | In article some actual problems of system of higher education of Ukraine are considered. The thesis that effective means of overcoming of the crisis phenomena in educational system is strategy of formation of a scientific-theoretical way of thinking proves. It is analyzed some features of theoretical thinking and achievement of the theory of "developing training", and also the public reasons which prevent realizations of this technology. | - |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | higher Education | en_US |
dc.subject | кризові явища | en_US |
dc.subject | crisis | en_US |
dc.subject | спосіб мислення | en_US |
dc.subject | way of thinking | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО СПОСОБУ МИСЛЕННЯ ЯК СТРАТЕГІЧНА МЕТА СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 4(146) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bilevskij.pdf | 73,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.