Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович-
dc.contributor.authorKratt, Oleg-
dc.contributor.authorСлоква, Марина Григорівна-
dc.contributor.authorSlokva, Maryna-
dc.date.accessioned2012-11-01T09:44:01Z-
dc.date.available2012-11-01T09:44:01Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationО.А. Кратт, М.Г. Слоква. Якісні характеристики ринку послуг вищої освіти // Вісник Східноукраїн¬ського національного університету імені Володимира Даля. – 2001. – №12 (46) – С.116-122.en_US
dc.identifier.issnУДК 338.46-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15746-
dc.descriptionIn the article the basic qualitative behaviors of the market of services or a higher education in aspect its basic components are reviewed. These properties among themselves are intimately interdependent, that is it is possible to speak about their dialecticen_US
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні якісні характеристики ринку послуг вищої освіти в аспекті його основних компонентів. Ці властивості між собою тісно пов’язані, тобто можна говорити про їх діалектику.en_US
dc.publisherЛуганск : Изд-во ВНУ им. В.Даляen_US
dc.subjectякісні характеристики, ринок послуг вищої освітиen_US
dc.subjectqualitative behaviors, market of services or a higher educationen_US
dc.titleЯкісні характеристики ринку послуг вищої освітиen_US
dc.title.alternativeQualitative behaviors of the market of services of a higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт, Слоква 3.pdf95,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.