Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15746
Назва: Якісні характеристики ринку послуг вищої освіти
Інші назви: Qualitative behaviors of the market of services of a higher education
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Kratt, Oleg
Слоква, Марина Григорівна
Slokva, Maryna
Ключові слова: якісні характеристики, ринок послуг вищої освіти
qualitative behaviors, market of services or a higher education
Дата публікації: 2001
Видавництво: Луганск : Изд-во ВНУ им. В.Даля
Бібліографічний опис: О.А. Кратт, М.Г. Слоква. Якісні характеристики ринку послуг вищої освіти // Вісник Східноукраїн¬ського національного університету імені Володимира Даля. – 2001. – №12 (46) – С.116-122.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні якісні характеристики ринку послуг вищої освіти в аспекті його основних компонентів. Ці властивості між собою тісно пов’язані, тобто можна говорити про їх діалектику.
Опис: In the article the basic qualitative behaviors of the market of services or a higher education in aspect its basic components are reviewed. These properties among themselves are intimately interdependent, that is it is possible to speak about their dialectic
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15746
ISSN: УДК 338.46
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт, Слоква 3.pdf95,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.