Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХамидуллина, Е.Д.-
dc.contributor.authorГодла, А.С.-
dc.contributor.authorЖуравлева, О.И.-
dc.contributor.authorГубенко, Н.Е.-
dc.date.accessioned2012-10-13T15:13:35Z-
dc.date.available2012-10-13T15:13:35Z-
dc.date.issued2012-09-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15406-
dc.description.abstractВ статье дается анализ оценки удовлетворенности потребителя. Рассматриваются аргументы, указывающие на важность сохранения удовлетворенных клиентов для предприятия. Разработана схема, описывающая все этапы на пути достижения цели предприятия - удовлетворить как можно больше клиентов.en_US
dc.publisherДонецкий национальный технический университетen_US
dc.relation.ispartofseriesИнформатика и компьютерные технологии;VIII-
dc.titleСистема мониторинга для анализа удовлетворенности и лояльности потребителейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_Хамидуллина.pdf385,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.