Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНазарова, Г.В.-
dc.contributor.authorNazarova, G.V.-
dc.date.accessioned2012-05-24T06:32:28Z-
dc.date.available2012-05-24T06:32:28Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 37-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 234 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13647-
dc.descriptionMarket relations, their dynamics under the influence of changes in corporate culture were thoroughly examined.en_US
dc.description.abstractДосліджено ринкові стосунки, їх динаміка під впливом зміни в корпоративній культурі.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectринкові стосункиen_US
dc.subjectcorporate cultureen_US
dc.subjectmarket relationsen_US
dc.subjectкорпоративная культура-
dc.subjectрыночные отношения-
dc.titleІнституціалізація ринкової взаємодії на засадах корпоративної культуриen_US
dc.title.alternativeInstitutionalization of Market Cooperation on Principles of Corporate Cultureen_US
dc.title.alternativeИнституционализация рыночного взаимодействия на принципах корпоративной культуры-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 37-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nazarova.pdf290,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.