Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошенков, И.В.-
dc.contributor.authorНащекина, О.Н.-
dc.contributor.authorТимошенків, І.В.-
dc.contributor.authorНащокіна, О.М.-
dc.contributor.authorTimoshenkov, I.V.-
dc.contributor.authorNashchekina, O.N.-
dc.date.accessioned2012-05-09T17:58:51Z-
dc.date.available2012-05-09T17:58:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13303-
dc.descriptionTheoretical approaches of domestic and foreign scholars to the nature, character and mechanisms of relationship between marketing and economic theory are analyzed. Priority and specific trends of interdisciplinary integration of marketing and new institutional economic theory are grounded.en_US
dc.description.abstractПроанализированы теоретические воззрения отечественных и зарубежных ученых на природу, характер и механизмы взаимосвязи маркетинга и экономической теории. Обоснована приоритетность и конкретные направления междисциплинарной интеграции маркетинга и новой институциональной экономической теории.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectновая институциональная экономикаen_US
dc.subjectмеждисциплинарная интеграция социальных наукen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectнова інституційна економікаen_US
dc.subjectміждисциплінарна інтеграція соціальних наукen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectnew institutional economicsen_US
dc.subjectinterdisciplinary integration of social sciencesen_US
dc.titleО логике и перспективах междисциплинарной интеграции новой институциональной экономики и маркетингаen_US
dc.title.alternativeПро логіку і перспективи міждисциплінарної інтеграції нової інституційної економіки та маркетингу-
dc.title.alternativeThe logic and the prospects of interdisciplinary integration of the new institutional economics and marketing-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Timoshenkov I.V., Nashchekina O.N..pdf333,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.