Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалахова, Н.Б.-
dc.contributor.authorТретьяк, Д.В.-
dc.contributor.authorТретяк, Д.В.-
dc.contributor.authorMalakhova, N.B.-
dc.contributor.authorTretiyak, D.V.-
dc.date.accessioned2012-05-05T19:19:10Z-
dc.date.available2012-05-05T19:19:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 38-1. – Донецьк, ДонНТУ, 2010. – 230 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13140-
dc.descriptionGrounds for removing the institutional value of the product as necessary costs of putting a product on the market opposed to the market price is are examined. The value category is represented as a key ratio of market exchange of goods under imperfect competition. The average cost function of AC company, which can be calculated based on the system model of production function (SMPF), corresponds to the value ratio.en_US
dc.description.abstractРассмотрены институциональные основания выведения стоимости товара как общественно необходимых издержек рыночного выпуска товара в отличие от рыночной цены. Категория стоимости представлена как ключевое отношение рыночного обмена товаров в условиях несовершенной конкуренции. Отношению стоимости соответствует функция средних издержек АС предприятия, которую можно рассчитать на основе системной модели производственной функции (SMPF).en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectстоимость товараen_US
dc.subjectобщественно необходимые издержкиen_US
dc.subjectфункция АСen_US
dc.subjectсистемная модель производственной функцииen_US
dc.subjectвартість товаруen_US
dc.subjectсуспільно необхідні витратиen_US
dc.subjectфункція АСen_US
dc.subjectистемна модель виробничої функціїen_US
dc.subjectcost of goodsen_US
dc.subjectsocial costsen_US
dc.subjectAC functionen_US
dc.subjectsystem model of production functionen_US
dc.titleИнституциональное обоснование стоимости товара как интереса общества в каждом акте рыночного обменаen_US
dc.title.alternativeІнституційне обґрунтування вартості товару як інтересу суспільства в кожному акті ринкового обміну-
dc.title.alternativeInstitutional grounds of the product pricing as a public interest in market exchange-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 38-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malakhov N.B., Tretiyak D.V..pdf262,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.