Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСТЕПАНОВА, Т.А.-
dc.contributor.authorКВИЛИНСКИЙ, А.С.-
dc.contributor.authorСЮЗЯЕВА, О.В.-
dc.date.accessioned2012-04-26T13:48:34Z-
dc.date.available2012-04-26T13:48:34Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 35. – Донецьк, ДонНТУ, 2008. – 238 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12467-
dc.description.abstractМАКРОЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ ЭКОНОМИКИen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectФРАНЧАЙЗИНГen_US
dc.subjectплатежиen_US
dc.subjectобоснованиеen_US
dc.subjectкризисen_US
dc.titleОБОСНОВАНИЕ ПАРАМЕТРОВ ФРАНЧАЙЗИНГОВЫХ ПЛАТЕЖЕЙen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanova.pdf384,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.