Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮсипіва, Т.І.-
dc.contributor.authorМ'ясоїд, Г.І.-
dc.date.accessioned2012-04-24T12:18:44Z-
dc.date.available2012-04-24T12:18:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 371-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12252-
dc.descriptionDiagnosis and correction of mental cognitive processes in preschool children. The article discusses the readiness of preschool children in learning at school by identifying the levels of cognitive processes and their correction through the classes under the "Baby".en_US
dc.description.abstractДіагностика та корекція розвитку психічних пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку. У статті обговорюються питання готовності дошкільнят до навчання у школі, шляхи виявлення рівнів сформованості пізнавальних процесів і їх корекції через систему занять за програмою "Малятко".en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпізнавальні процесиen_US
dc.subjectcognitive processesen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectpre-school childrenen_US
dc.subjectпрограма "Малятко"en_US
dc.subjectprogram "Malyatko"en_US
dc.subjectготовність до навчання-
dc.titleДіагностика та корекція розвитку психічних пізнавальних процесів у детей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юсипива.pdf120,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.