Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрикунов, С.В.-
dc.date.accessioned2012-04-24T10:09:50Z-
dc.date.available2012-04-24T10:09:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12238-
dc.descriptionThis article discusses the history of tutoring in England, the specificity of extracurricular activities with students in American universities, the role of facilitator of student groups in the adaptation of first-year student.en_US
dc.description.abstractВ данной статье рассматривается история развития тьюторства в Англии, специфика внеучебной работы со студентами в американском вузе, роль куратора студенческой группы в адаптации студента-первокурсника.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectстудент-первокурсникen_US
dc.subjectfirst-year studenten_US
dc.subjectтьюторствоen_US
dc.subjecttutoringen_US
dc.subjectинститут кураторстваen_US
dc.subjectcoaching instituteen_US
dc.subjectкураторen_US
dc.subjectcuratoren_US
dc.subjectвоспитательная работа-
dc.subjecteducational work-
dc.titleИнститут кураторства как основа воспитательной работыen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
крикунов.pdf100,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.