Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12233
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Байдацька, Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-24T09:43:06Z | - |
dc.date.available | 2012-04-24T09:43:06Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.014.7 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12233 | - |
dc.description | Terms of the personal interest of participants of pedagogical process are in realization of the educational monitoring. The aim of this article is a ground of pedagogical terms of monitoring of quality of educational achievements of students. | en_US |
dc.description.abstract | Умови зацікавленості учасників педагогічного процесу в здійсненні освітнього моніторингу. Метою даної статті є обгрунтування педагогічних умов моніторингу якості навчальних досягнень студентів. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | педагогічний процес | - |
dc.subject | освітній моніторинг | en_US |
dc.subject | навчальні досягнення | en_US |
dc.subject | педагогічні умови моніторингу | en_US |
dc.subject | pedagogical process | - |
dc.subject | educational monitoring | - |
dc.subject | educational attainment | - |
dc.subject | pedagogical conditions of monitoring | - |
dc.title | Умови зацікавленості учасників педагогічного процесу в здійсненні освітнього моніторингу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
байдацкая.pdf | 103,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.