Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайдацька, Н.М.-
dc.date.accessioned2012-04-24T09:43:06Z-
dc.date.available2012-04-24T09:43:06Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.014.7-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12233-
dc.descriptionTerms of the personal interest of participants of pedagogical process are in realization of the educational monitoring. The aim of this article is a ground of pedagogical terms of monitoring of quality of educational achievements of students.en_US
dc.description.abstractУмови зацікавленості учасників педагогічного процесу в здійсненні освітнього моніторингу. Метою даної статті є обгрунтування педагогічних умов моніторингу якості навчальних досягнень студентів.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічний процес-
dc.subjectосвітній моніторингen_US
dc.subjectнавчальні досягненняen_US
dc.subjectпедагогічні умови моніторингуen_US
dc.subjectpedagogical process-
dc.subjecteducational monitoring-
dc.subjecteducational attainment-
dc.subjectpedagogical conditions of monitoring-
dc.titleУмови зацікавленості учасників педагогічного процесу в здійсненні освітнього моніторингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
байдацкая.pdf103,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.