Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарева, О.С.-
dc.date.accessioned2012-04-24T09:15:03Z-
dc.date.available2012-04-24T09:15:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 37.046.14-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12226-
dc.descriptionIn the article module studies are analysed from position of some didactics categories.The criteria of selection are considered, principles of structuring and organization of maintenance of studies of beginnings of analysis in the conditions of module approach.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано модульне навчання з позиції деяких дидактичних категорій. Розглянуто критерії відбору, принципи структуризації та організації змісту навчання початків аналізу в умовах модульного підходу.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectдидактична категоріяen_US
dc.subjectdidactic categoryen_US
dc.subjectмодульне навчанняen_US
dc.subjectmodular trainingen_US
dc.subjectалгебра та початок аналізуen_US
dc.subjectalgebra and calculusen_US
dc.subjectструктуризація навчанняen_US
dc.subjectstructuring of trainingen_US
dc.titleОсобливості окремих дидактичних категорій в модульному навчанні алгебри та початків аналізуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кухарева.pdf89,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.