Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайборода, Г.Я.-
dc.contributor.authorПакушина, Л.З.-
dc.date.accessioned2012-04-21T07:33:02Z-
dc.date.available2012-04-21T07:33:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378:613-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11990-
dc.descriptionArticle is devoted to the analysis of valeological literacy formation conditions of the future social teachers in innovative changes of higher educational system in Ukraine.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу умов формування валеологічної грамотності в майбутніх соціальних педагогів у період інноваційних змін системи вищої освіти в Україні.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectвалеологічна грамотністьen_US
dc.subjectсоціальний педагогen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectValeological literacyen_US
dc.subjectsocial pedagogue-
dc.subjecthigher Education-
dc.subjectpedagogical education-
dc.subjectBologna Process-
dc.titleУмови формування валеологічної грамотності майбутніх соціальних педагогів в період модерізації педагогічної освіти в контексті Болонского процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
майборода.pdf113,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.