Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрхипова, С.П.-
dc.date.accessioned2012-04-21T07:05:51Z-
dc.date.available2012-04-21T07:05:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.01-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11979-
dc.descriptionThe article deals with the concepts of education quality, conditions advancement the quality of social-pedagogical education in the context of Bologna process.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні тенденції розвитку соціально-педагогічної освіти у контексті ідей Болонського процесу.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБолонський процесen_US
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна освітаen_US
dc.subjectsocial-pedagogical educationen_US
dc.subjectрозвиток освітиen_US
dc.subjectdevelopment of educationen_US
dc.subjecteducation quality-
dc.titleСучасні тенденції розвитку соціально-педагогічної освіти у контексті ідей Болонського процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
архипова.pdf108,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.