Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОніпко, О.В.-
dc.date.accessioned2012-04-21T06:37:36Z-
dc.date.available2012-04-21T06:37:36Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.141-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11977-
dc.descriptionThe article suggests scientifically founded model of assesing special competence in foreign languages. The model is based on qualitative and qualitative criteria with the use of progress and final tests resultsen_US
dc.description.abstractУ статті запропоновано науково обгрунтовану модель педагогічного оцінювання іншомовної професійно-предметної компетенції майбутнього спеціаліста на основі кількісних та якісних критеріїв та діагностованих показників із використанням результатів поточного та підсумкового контролю.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectмайбутній спеціалістen_US
dc.subjectпедагогічне оцінюванняen_US
dc.subjectпрофесійно-предметна компетенціяen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectfuture specialisten_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.subjectpedagogical assessmenten_US
dc.subjectprofessional and subject matter competenceen_US
dc.titleМодель педагогічного оцінювання іншомовної професійно-предметної компетенції майбутнього спеціалістаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
онипко.pdf112,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.