Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчонок, Ю.П.-
dc.date.accessioned2012-04-17T08:30:02Z-
dc.date.available2012-04-17T08:30:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 373.5-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11728-
dc.descriptionIn the article the essence of author school as an innovative socially-pedagogical system opens up.Basic pedagogical definitions in relation to the problem of research:author school,pedagogical system,innovations is specified.en_US
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність авторської школи як інноваційної соціально-педагогічної системи. Уточнюються основні педагогічні дефініції щодо проблеми дослідження:авторська школа,педагогічна система,інновації.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічні дефініціїen_US
dc.subjectавторська школаen_US
dc.subjectпедагогічна системаen_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectauthor schoolen_US
dc.subjectpedagogical systemen_US
dc.subjectsocially-pedagogien_US
dc.subjectinnovations is specifieden_US
dc.titleАвторська школа як інноваційна соціально-педагогічна системаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юрчонок.pdf88,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.