Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрушків, Б.М.-
dc.contributor.authorПогайдак, О.Б.-
dc.contributor.authorКоверга, Сергій Вячеславович-
dc.contributor.authorАндрушкив, Б.М.-
dc.contributor.authorПогайдак, О.Б.-
dc.contributor.authorКоверга, Сергей Вячеславович-
dc.contributor.authorAndrushkiv, B.N.-
dc.contributor.authorPohajdak, O.B.-
dc.contributor.authorKoverga, S.V.-
dc.date.accessioned2012-04-12T14:06:37Z-
dc.date.available2012-04-12T14:06:37Z-
dc.date.issued2011-09-02-
dc.identifier.citationАндрушків Б.М. Громадський транспорт: якість та культура обслуговування / Б.М. Андрушків, О.Б. Погайдак, С.В. Коверга // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 98-104.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11449-
dc.descriptionProblems in the field of public transport service and their effect on the origin of conflict situations are analyzed. Guidelines on behavior improvement and transportation organization are developed to avoid contradictions between carriers and passengers as well as to protect groups entitled to benefits.en_US
dc.description.abstractВизначено та проаналізовано проблеми у сфері громадського транспортного обслуговування та їх вплив на виникнення конфліктних ситуацій. Розроблено пропозиції щодо підвищення культури поведінки та організації перевезень з метою уникнення суперечностей між перевізниками та пасажирами, а також захисту пільгових категорій населення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТРАНСПОРТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬen_US
dc.subjectКУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИen_US
dc.subjectТРАНСПОРТНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕen_US
dc.subjectСИСТЕМА ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ПАССАЖИРСКИХ ПЕРЕВОЗОКen_US
dc.subjectКУЛЬТУРА ПОВЕДЕНИЯen_US
dc.subjectTRANSPORT SERVICEen_US
dc.subjectQUALITY RATING SYSTEM OF PASSENGER TRAFFICen_US
dc.subjectCULTURE OF BEHAVIORen_US
dc.titleГромадський транспорт: якість та культура обслуговуванняen_US
dc.title.alternativeОбщественный транспорт: качество и культура обслуживанияen_US
dc.title.alternativePublic Transport: Quality and Culture of Serviceen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№1 (2011-12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрушків.pdf389,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.