Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, О.А.-
dc.date.accessioned2012-04-10T07:01:47Z-
dc.date.available2012-04-10T07:01:47Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 37.013.46-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11129-
dc.descriptionThe essence of the problem of natural gifts has been characterized in the article. The primary school children's age peculiarities and the gifted primary school children's specific features have been analysed profoundly. The reasons for the occurrence of difficulties in the process of work with the gifted children have been exposed, and the main recommendations as to overcoming them have been proposeden_US
dc.description.abstractУ статті характеризується сутність поняття "обдарованість" з позицій феноменологічного та й онтологічного підходів. Детально аналізуються вікові особливості молодих школярів і специфічні риси обдарованих учнів початкової школи. Розглядаються проблеми, які виникають під час роботи вчителя з обдарованими учнямиen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectобдаровані учніen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectgiften_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectthe gifted childrenen_US
dc.titleТеоретичні основи підготовки маубутніх учителів для роботи з обдарованими учнями початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коваленко.pdf159,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.