Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрошкін, В.В.-
dc.contributor.authorПрошкіна, І.О.-
dc.date.accessioned2012-04-09T11:53:57Z-
dc.date.available2012-04-09T11:53:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 6(160) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:001.89-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11044-
dc.descriptionIn the university's training process the problem of application different forms future teachers scientific and research work is studied. Examples of the tasks that are used during learning educational disciplines were singled out. Studentsí scientific works evaluation criteria are given.en_US
dc.description.abstractУ статті порушено проблему застосування різних форм науково-дослідної роботи майбутніх учителів у процесі університетської підготовки. Виділено приклади завдань дослідницького характеру, що використовуються при вивченні навчальних дисциплін. Подано критерії оцінювання студентських наукових робіт.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectнауково-дослідна роботаen_US
dc.subjectмайбутній вчитель-
dc.subjectуніверситетська підготовка-
dc.subjectкритерії оцінювання-
dc.subjectнаукових робіт-
dc.subjectвивчення навчальних дисциплін-
dc.subjectscientific and research work-
dc.subjectfuture teacher-
dc.subjectuniversity's training-
dc.subjectevaluation criteria-
dc.subjectlearning educational disciplines-
dc.titleФорми організації науково-дослідної роботи майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 6(160)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prohkin.pdf172,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.