Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10772
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШапран, Е.Н.-
dc.date.accessioned2012-04-06T05:26:21Z-
dc.date.available2012-04-06T05:26:21Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: електротехніка і енергетика. Випуск 112 - Донецьк, ДонНТУ, 2006.en_US
dc.identifier.otherУДК 629.4:621.4.004.58-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10772-
dc.descriptionIn the article there are results of analysis the possibility of the construction microprocessor regulator of the main electric drive which to improve tractive-energetic characteristics of locomotives.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectтепловозen_US
dc.subjectдизель-генераторen_US
dc.subjectпереходной режимen_US
dc.subjectалгоритм управленияen_US
dc.titleСовершенствование алгоритма управления дизель-генератором тепловоза в переходных режимахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:2006 Випуск 112

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138-141.pdf2,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.