Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10675
Назва: КЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИ
Інші назви: CLASSIC MARKETING FITTING For СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ of MARKET of COAL PRODUCTS
Автори: Худолей, Олег Геннадьевич
Ключові слова: Маркетинг, рынок, сегментирование, уголь
Marketing, market, segmenting, coal
Дата публікації: 2001
Видавництво: Изв. Донецкого горного института
Бібліографічний опис: 2001. - №1. – С.27 – 30.
Короткий огляд (реферат): Distinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10675
Розташовується у зібраннях:Худолей О.Г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат с Гомалем -2.doc54,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.