Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудолей, Олег Геннадьевич-
dc.date.accessioned2012-04-04T22:52:39Z-
dc.date.available2012-04-04T22:52:39Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citation2001. - №1. – С.27 – 30.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10675-
dc.description.abstractDistinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherИзв. Донецкого горного институтаen_US
dc.subjectМаркетинг, рынок, сегментирование, угольen_US
dc.subjectMarketing, market, segmenting, coalen_US
dc.titleКЛАССИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГОВЫЙ ПОДХОД К СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ РЫНКА УГОЛЬНОЙ ПРОДУКЦИИen_US
dc.title.alternativeCLASSIC MARKETING FITTING For СЕГМЕНТИ-РОВАНИЮ of MARKET of COAL PRODUCTSen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Худолей О.Г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат с Гомалем -2.doc54,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.