Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10487
Назва: РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ
Інші назви: STRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISE ON THE BASIS CONCEPTION OF INDUSTRIAL MARKETING
Автори: Кучер, Анатолій Тимофійович
Kucher, Anatoliy Timofeevich
Ключові слова: стратегія, криза, будівельна галузь, промисловий маркетинг, регресійна модель, кон’юнктура ринку, планування, прогнозування.
strategy, crisis, building industry, industrial marketing, regressive model, state of affairs of market, planning, prognostication.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник економічної науки України
Бібліографічний опис: Кучер А.Т., Кучер В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу. – Вісник економічної науки України. – 2011. – № 1. – С. 68 - 71.
Короткий огляд (реферат): Доведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10487
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.