Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, Анатолій Тимофійович-
dc.contributor.authorKucher, Anatoliy Timofeevich-
dc.date.accessioned2012-04-02T13:56:44Z-
dc.date.available2012-04-02T13:56:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКучер А.Т., Кучер В.А. Розробка стратегії розвитку підприємства на основі концепції промислового маркетингу. – Вісник економічної науки України. – 2011. – № 1. – С. 68 - 71.en_US
dc.identifier.otherУДК 242.27-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10487-
dc.description.abstractДоведено актуальність в сучасних умовах господарювання розробки стратегії розвитку підприємств будівельної галузі на основі концепції промислового маркетингу. Розглянуто обсяги виробництва цементу в Україні. Запропоновано кореляційну залежність між споживанням цементу та введенням в експлуатацію загальної площі житла.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник економічної науки Україниen_US
dc.subjectстратегія, криза, будівельна галузь, промисловий маркетинг, регресійна модель, кон’юнктура ринку, планування, прогнозування.en_US
dc.subjectstrategy, crisis, building industry, industrial marketing, regressive model, state of affairs of market, planning, prognostication.en_US
dc.titleРОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУen_US
dc.title.alternativeSTRATEGY OF DEVELOPMENT ENTERPRISE ON THE BASIS CONCEPTION OF INDUSTRIAL MARKETINGen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.