Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10279Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гайдай, І.В. | - |
| dc.date | 2009 | - |
| dc.date.accessioned | 2012-03-30T05:32:18Z | - |
| dc.date.available | 2012-03-30T05:32:18Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
| dc.identifier.other | УДК 371.132 | - |
| dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10279 | - |
| dc.description | The author in the article tries to carry out the theoretical analysis of the problem of pedagogical neglecting; to define professional qualities which are instrumental in successful work of primary school teachers with the neglected children and to consider the role of methodological preparation of teachers in process with such category of children | en_US |
| dc.description.abstract | Автор у своїй статті намагається здійснити теоретичний аналіз проблеми педагогічної занедбаності; визначити професійні якості, які сприяють успішній роботі вчителя початкових класів із занедбаними учнями та розглянути роль методичної підготовки учителів у роботі з даною категорією дітей | en_US |
| dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
| dc.subject | педагогічна занедбаність | en_US |
| dc.subject | вчитель початкових класів | en_US |
| dc.subject | занедбані учні | en_US |
| dc.subject | pedagogical neglecting | en_US |
| dc.subject | primary school teacher | en_US |
| dc.subject | neglected children | en_US |
| dc.title | До проблеми професійної підготовки учителів початкових класів із педагогічно занедбаними учнями | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Випуск 5(155) - 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| гайдай.pdf | 103,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.