Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, І.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-30T05:32:18Z-
dc.date.available2012-03-30T05:32:18Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.132-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10279-
dc.descriptionThe author in the article tries to carry out the theoretical analysis of the problem of pedagogical neglecting; to define professional qualities which are instrumental in successful work of primary school teachers with the neglected children and to consider the role of methodological preparation of teachers in process with such category of childrenen_US
dc.description.abstractАвтор у своїй статті намагається здійснити теоретичний аналіз проблеми педагогічної занедбаності; визначити професійні якості, які сприяють успішній роботі вчителя початкових класів із занедбаними учнями та розглянути роль методичної підготовки учителів у роботі з даною категорією дітейen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічна занедбаністьen_US
dc.subjectвчитель початкових класівen_US
dc.subjectзанедбані учніen_US
dc.subjectpedagogical neglectingen_US
dc.subjectprimary school teacheren_US
dc.subjectneglected childrenen_US
dc.titleДо проблеми професійної підготовки учителів початкових класів із педагогічно занедбаними учнямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гайдай.pdf103,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.