Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк, Е.И.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-28T12:47:56Z-
dc.date.available2012-03-28T12:47:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10149-
dc.descriptionIn the focus of attention of the article are the basic principles of the communicative and cognitive approach to foreign language teaching. It is suggested that the following factors should be taken into account: stimulation of students' speech and mental activity, widening their knowledge space, development of multiple intelligences, worldview and linguistic personality, formation of communicative competence taking into consideration students' epistemological styles, etcen_US
dc.description.abstractВ статье представлен современный взгляд на стратегию обучения ИЯ в ВУЗе. Предлагается учитывать такие факторы, как стимулирование речемыслительной активности студентов, развитие их знаниевого пространства, множественности интеллекта и языковой личности, формирование коммуникативной компетенции, учет эпистемологических стилей студентов и др.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectиностранный языкen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.subjectforeign languageen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.titleИнновации в высшем образовании: коммуникативно-когнитивный подход к обучению инностранным языкамen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
вовк.pdf113,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.