Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБудас, Ю.О.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-28T12:36:30Z-
dc.date.available2012-03-28T12:36:30Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.147:001.895:371.382-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10147-
dc.descriptionThe peculiarities of creating simulation games which are aimed at training teachers-to-be for their future innovative pedagogical activity have been investigated. For effective and positive influence of simulation games while developing students' innovative competence the author recommends to pay special attention to the purpose of the game creationen_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості конструювання ділових ігор для підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Для ефективного та позитивного впливу ділових ігор на формування інноваційної компетентності майбутніх вчителів слід враховувати їхнє цільове призначення в процесі конструюванняen_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.subjectінноваційна компетентністьen_US
dc.subjectділові ігриen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectsimulation gamesen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectinnovative pedagogical activityen_US
dc.subjectinnovative competenceen_US
dc.titleОсобливості конструювання ділових ігор для формування інноваційної компетентності майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
будас.pdf104,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.