Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9586
Назва: | До питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіля |
Інші назви: | К вопросу определения и анализа показателей курсовой устойчивости движения легкового авто-мобиля Determination and Analysis of the Paseenger Car Roadholding Ability Values |
Автори: | Вербицький, Володимир Григорович Макаров, Володимир Андрійович Костенко, Андрій Вікторович Вербицкий, Владимир Григорьевич Макаров, Владимир Андреевич Костенко, Андрей Викторович Verbitsky, V.Hr. Makarov, V.A. Kostenko, A.V. |
Ключові слова: | КУРСОВА СТІЙКІСТЬ РУХУ ДІАГРАМА БІФУРКАЦІЙНОЇ МНОЖИНИ ФАЗОВИЙ ПОРТРЕТ ТРАЄКТОРІЯ ЦЕНТРУ МАС КУРСОВАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯ ДИАГРАММА БИФУРКАЦИОННОГО МНОЖЕСТВА ФАЗОВЫЙ ПОРТРЕТ ТРАЕКТОРИЯ ЦЕНТРА МАСС PASSENGER CAR ROAD HOLDING ABILITY BIFURCATION SET DIAGRAM PHASE-PLANE PORTRAIT CENTRE MASS TRAJECTORY |
Дата публікації: | 18-гру-2009 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Вербицький В.Г. До питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіля / В.Г. Вербицький, В.А. Макаров, А.В. Костенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 21-25. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто основні показники курсової стійкості руху легкового автомобіля: діаграму біфуркаційної множини, фазовий портрет та траєкторію центру мас. Наведено алгоритм визначення та аналізу показників курсової стійкості. Приведені приклади основних показників курсової стійкості та виконаний їх аналіз. Аналіз фазових портретів дозволяє враховувати параметри конкретного автомобіля і перехідні процеси з означеними еластичними рушіями. |
Опис: | The basic values of the passenger car road holding ability (a bifurcation set diagram, a phase-plane portrait and a centre mass trajectory) are examined. The algorithm of the passenger car road holding ability determination and analysis is given. The examples of the passenger car road holding ability basic values are given. The phase-plane portrait analysis allows to consider the parameters of the definite car and transition processes with the definite elastic propeller. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9586 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | №2 (2009-9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вербицкий.pdf | 565,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.