Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицький, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorМакаров, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorКостенко, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorВербицкий, Владимир Григорьевич-
dc.contributor.authorМакаров, Владимир Андреевич-
dc.contributor.authorКостенко, Андрей Викторович-
dc.contributor.authorVerbitsky, V.Hr.-
dc.contributor.authorMakarov, V.A.-
dc.contributor.authorKostenko, A.V.-
dc.date.accessioned2012-03-22T07:49:29Z-
dc.date.available2012-03-22T07:49:29Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationВербицький В.Г. До питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіля / В.Г. Вербицький, В.А. Макаров, А.В. Костенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 21-25.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9586-
dc.descriptionThe basic values of the passenger car road holding ability (a bifurcation set diagram, a phase-plane portrait and a centre mass trajectory) are examined. The algorithm of the passenger car road holding ability determination and analysis is given. The examples of the passenger car road holding ability basic values are given. The phase-plane portrait analysis allows to consider the parameters of the definite car and transition processes with the definite elastic propeller.en_US
dc.description.abstractРозглянуто основні показники курсової стійкості руху легкового автомобіля: діаграму біфуркаційної множини, фазовий портрет та траєкторію центру мас. Наведено алгоритм визначення та аналізу показників курсової стійкості. Приведені приклади основних показників курсової стійкості та виконаний їх аналіз. Аналіз фазових портретів дозволяє враховувати параметри конкретного автомобіля і перехідні процеси з означеними еластичними рушіями.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectКУРСОВА СТІЙКІСТЬ РУХУen_US
dc.subjectДІАГРАМА БІФУРКАЦІЙНОЇ МНОЖИНИen_US
dc.subjectФАЗОВИЙ ПОРТРЕТen_US
dc.subjectТРАЄКТОРІЯ ЦЕНТРУ МАСen_US
dc.subjectКУРСОВАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectДИАГРАММА БИФУРКАЦИОННОГО МНОЖЕСТВАen_US
dc.subjectФАЗОВЫЙ ПОРТРЕТen_US
dc.subjectТРАЕКТОРИЯ ЦЕНТРА МАССen_US
dc.subjectPASSENGER CAR ROAD HOLDING ABILITYen_US
dc.subjectBIFURCATION SET DIAGRAMen_US
dc.subjectPHASE-PLANE PORTRAITen_US
dc.subjectCENTRE MASS TRAJECTORYen_US
dc.titleДо питання визначення та аналізу показників курсової стійкості руху легкового автомобіляen_US
dc.title.alternativeК вопросу определения и анализа показателей курсовой устойчивости движения легкового авто-мобиляen_US
dc.title.alternativeDetermination and Analysis of the Paseenger Car Roadholding Ability Valuesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вербицкий.pdf565,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.