Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
Назва: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: БРЕНД-ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Автори: Кендюхов, Олександр Володимирович
Димитрова, Світлана Миколаївна
Дата публікації: 2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6376
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моно кен дим.doc2,19 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.