Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКендюхов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorДимитрова, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2012-03-02T11:41:18Z-
dc.date.available2012-03-02T11:41:18Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6376-
dc.titleМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: БРЕНД-ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моно кен дим.doc2,19 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.