Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеньков, Владимир Алексеевич-
dc.contributor.authorПавлова, Марина Геннадиевна-
dc.contributor.authorПеньков, Володимір Олексійович-
dc.contributor.authorПавлова, Марина Геннадіївна-
dc.contributor.authorPenkov, V.A.-
dc.contributor.authorPavlova, M.G.-
dc.date.accessioned2012-01-20T11:14:48Z-
dc.date.available2012-01-20T11:14:48Z-
dc.date.issued2007-12-24-
dc.identifier.citationПеньков В.А. О моделировании поверхности дороги, деформированной уступами / В.А. Пеньков, М.Г. Павлова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 2(5). - С. 154-160.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4181-
dc.descriptionIn the article the problem of the interaction model design of the highway and local curvature symptoms on the working by territories at the steep seam dip is considered. Dependences for the various representations of the ledge and road surfaces. The suggested interaction model of the ledge with the road can be used for the geometrical parameters error estimation of the working by roads, repair designing drainage system quality estimation, traffic conditions and forecasting of transport-operational characteristics.en_US
dc.description.abstractВ работе рассмотрен вопрос построения и использования моделей взаимодействия автомобильной дороги и проявлений локальной кривизны на подрабатываемых территориях при крутом падении угольных пластов. Представлены зависимости для различного представления поверхностей уступов и дороги. Предложенная модель взаимодействия уступа с дорогой может быть использована для оценки искажений геометрических параметров подрабатываемых дорог, проектирования ремонтов, оценки качества водоотвода, условий движения и прогнозирования транспортно-эксплуатационных показателей.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМОДЕЛИРОВАНИЕen_US
dc.subjectУСТУПen_US
dc.subjectДЕФОРМАЦИЯen_US
dc.subjectГЕОМЕТРИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ПОДРАБАТЫВАЕМЫХ ДОРОГen_US
dc.subjectМОДЕЛЮВАННЯen_US
dc.subjectУСТУПen_US
dc.subjectДЕФОРМАЦІЯen_US
dc.subjectГЕОМЕТРИЧНІ ПАРАМЕТРИ ПІДРОБЛЕНИХ ДОРІГen_US
dc.subjectMODELINGen_US
dc.subjectLEDGEen_US
dc.subjectDEFORMATIONen_US
dc.subjectGEOMETRICAL PARAMETERS WORKING OF ROADen_US
dc.titleО моделировании поверхности дороги, деформированной уступамиen_US
dc.title.alternativeПро моделювання поверхні дороги, деформованої уступамиen_US
dc.title.alternativeAbout Modeling of the Road Surface Deformed by the Ledgesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Прикладна математика і інформатика"
Публікації кафедри "Проектування доріг і штучних споруд"
№2 (2007-5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пеньков.pdf800,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.