Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35676
Назва: | Використання методів гейміфікації в процесі навчання англійської мови в середній школі |
Інші назви: | Using gamification methods in the process of teaching English in secondary school |
Автори: | Назаренко, Аліна Сергіївна |
Ключові слова: | гейміфікація навчання англійській мові заклад загальної середньої освіти лексична компетентність лексичні навички активізація мотивація gamification English language teaching comprehensive school lexical competence lexical skills activation motivation |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дрогобич: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Назаренко А. С. Використання методів гейміфікації в процесі навчання англійської мови в середній школі : випускна кваліфікаційна робота … магістра : випускна кваліфікаційна робота … магістра 014.02. Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) / Аліна Сергіївна Назаренко. - Дрогобич : ДонНТУ, 2024. - 93 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено вивченню впливу гейміфікації на процес формування лексичної компетентності учнів середньої школи на уроках англійської мови. У роботі розглядається сутність поняття “гейміфікація”, її роль у створенні інтерактивного навчального середовища, стимулюванні мотивації та інтересу учнів, а також покращенні їхніх лексичних навичок. Гейміфікація визначена як сучасний педагогічний інструмент, що забезпечує інтеграцію ігрових практик і механізмів у навчальний процес для залучення учнів та вирішення освітніх завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35676 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" ЕГФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_М_АМм-23_Назаренко_підпис.pdf | 21,27 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.