Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674
Назва: | Інтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти України |
Автори: | Каралкіна, Ганна Вадимівна |
Ключові слова: | інклюзія архітектура універсальний дизайн навчання традиційний, індивідуальний та УДН підходи варіативність навчальної діяльності цикл УДН розумне пристосування дитина з особливими освітніми потребами інвалідність спеціальна освіта диференційоване навчання принципи УДН рамки УДН ментальні карти адаптація модифікація об’єднання розширення урізноманітнення вилучення варіативність мінливість inclusion architecture universal design of learning raditional, individual and UDL approaches variability of learning activities UDL cycle reasonable adjustment child with special educational needs disability special education differentiated learning principles of UDL UDL framework mental maps adaptation modification integration expansion diversification withdrawal variability individual and UDL approaches |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дрогобич: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Каралкіна Г. В. Інтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти України : випускна кваліфікаційна робота … магістра : випускна кваліфікаційна робота … магістра 014.02. Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) / Ганна Вадимівна Каралкіна. - Дрогобич : ДонНТУ, 2024. - 95 с. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі висвітлено історію розвитку інклюзивної освіти, розкрито сутність поняття УДН та його принципи, проаналізовано досвід розвинених країн, зокрема США, Німеччини та Бельгії. Було виявлено, що навчальне середовище має бути гнучким та доступним для всіх учнів. Визначено зв’язок між принципами УДН та світовим технологічним прогресом. Розроблено рекомендації щодо впровадження універсального дизайну навчання в інклюзивне освітнє середовище закладів освіти України, які можуть бути використані вчителями, асистентами вчителів інклюзивних класів, науковцями та батьками дітей з особливими потребами. Вони також допоможуть вчителю підготувати всіх учнів до динамічного майбутнього, виховати людей, спроможних встояти перед новими суспільними та моральними викликами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" ЕГФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_М_АМм-23_Каралкіна_підпис.pdf | 20,63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.