Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674
Назва: Інтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти України
Автори: Каралкіна, Ганна Вадимівна
Ключові слова: інклюзія
архітектура
універсальний дизайн навчання
традиційний, індивідуальний та УДН підходи
варіативність навчальної діяльності
цикл УДН
розумне пристосування
дитина з особливими освітніми потребами
інвалідність
спеціальна освіта
диференційоване навчання
принципи УДН
рамки УДН
ментальні карти
адаптація
модифікація
об’єднання
розширення
урізноманітнення
вилучення
варіативність
мінливість
inclusion
architecture
universal design of learning
raditional, individual and UDL approaches
variability of learning activities
UDL cycle
reasonable adjustment
child with special educational needs
disability
special education
differentiated learning
principles of UDL
UDL framework
mental maps
adaptation
modification
integration
expansion
diversification
withdrawal
variability
individual and UDL approaches
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Каралкіна Г. В. Інтеграція принципів Universal Design for Learning у систему інклюзивної освіти України : випускна кваліфікаційна робота … магістра : випускна кваліфікаційна робота … магістра 014.02. Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) / Ганна Вадимівна Каралкіна. - Дрогобич : ДонНТУ, 2024. - 95 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі висвітлено історію розвитку інклюзивної освіти, розкрито сутність поняття УДН та його принципи, проаналізовано досвід розвинених країн, зокрема США, Німеччини та Бельгії. Було виявлено, що навчальне середовище має бути гнучким та доступним для всіх учнів. Визначено зв’язок між принципами УДН та світовим технологічним прогресом. Розроблено рекомендації щодо впровадження універсального дизайну навчання в інклюзивне освітнє середовище закладів освіти України, які можуть бути використані вчителями, асистентами вчителів інклюзивних класів, науковцями та батьками дітей з особливими потребами. Вони також допоможуть вчителю підготувати всіх учнів до динамічного майбутнього, виховати людей, спроможних встояти перед новими суспільними та моральними викликами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35674
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_М_АМм-23_Каралкіна_підпис.pdf20,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.