Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAmelnytska, Olena-
dc.contributor.authorMizina, Olena-
dc.contributor.authorАмельницька, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-07-07T18:37:04Z-
dc.date.available2025-07-07T18:37:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationAmelnytska O. V. Effectiveness of innovation management in the context of implementing creative management tools / O. V. Amelnytska, O. V. Mizina // Ефективна економіка,2025. - №6.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35645-
dc.description.abstractУ статті досліджуються використання інструментарію креативного менеджменту задля підвищення ефективності управління інноваціями на підприємствах. Проаналізовано роль інноваційної активності підприємств в умовах вкрай турбулентного зовнішнього середовища. З’ясовано, що етапи розвитку форм взаємодії в межах інноваційного процесу доцільно структурувати у вигляді узагальнених наукових підходів - теорій, моделей або концепцій. Їх логічно групувати за типом взаємодії між учасниками інноваційної діяльності, а також впорядковувати таким чином, щоб відобразити зростання рівня їх впливу на ключові характеристики інноваційного розвитку. Така систематизація дозволяє простежити еволюційну динаміку та визначити, які форми взаємодії є найефективнішими для стимулювання інновацій у сучасному економічному середовищі. Встановлено значення інструментарію креативного менеджменту для розвитку інноваційної активності підприємств та підвищення ефективності процесу управління інноваціями. Креативний менеджмент створює середовище, в якому працівники можуть вільно генерувати нові ідеї, експериментувати та знаходити інноваційні рішення для складних завдань. Завдяки цьому інноваційні процеси стають не хаотичними, а цілеспрямованими та керованими, з чітким фокусом на потреби споживачів і ринку. креативний менеджмент виступає ключовим елементом інноваційної стратегії підприємства, дозволяючи не лише реагувати на виклики зовнішнього середовища, а й випереджати їх, формуючи стійкі конкурентні переваги. Запропоновано окремі складники інструментів креативного менеджменту, які доцільно застосовувати в управлінні інноваціями на підприємстві. Встановлено, що управління інноваціями на підприємствах вимагає адаптивного підходу, який враховує обмежені ресурси, високу конкуренцію та динаміку конкретної галузі. Запропоновано ефективну модель управління інноваціями з використанням певних інструментів креативного менеджменту, як-то управління знаннями, гнучка організація, фокусування на відкритих інноваціях. Сформовано основні етапи управління інноваціями на підприємстві з використанням методів і підходів креативного менеджменту, що дозволить підприємствам підвищити інноваційну активність та сприятиме розвитку процесу управління інноваціямиuk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherКиїв : ТОВ «ДКС Центр»uk_UK
dc.subjectinnovationuk_UK
dc.subjectеволюція теорій управління інноваціямиuk_UK
dc.subjectinnovation managementuk_UK
dc.subjectevolution of innovation management theories,uk_UK
dc.subjectcreative managementuk_UK
dc.subjectadaptive managementuk_UK
dc.subjectopen innovationuk_UK
dc.subjectінноваціяuk_UK
dc.subjectуправління інноваціямиuk_UK
dc.subjectкреативний менеджментuk_UK
dc.subjectадаптивне управлінняuk_UK
dc.subjectвідкриті інноваціїuk_UK
dc.titleEFFECTIVENESS OF INNOVATION MANAGEMENT IN THE CONTEXT OF IMPLEMENTING CREATIVE MANAGEMENT TOOLSuk_UK
dc.title.alternativeЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Amelnytska, Mizina_ДРУК.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.