Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакогон, Артур Михайлович-
dc.date.accessioned2025-06-27T13:43:55Z-
dc.date.available2025-06-27T13:43:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМакогон, А. М. Аналіз конкурентних стратегій підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Артур Михайлович Макогон. – Дрогобич: ДВНЗ ДонНТУ, 2025. - 72 с. с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35638-
dc.description.abstractУ цій роботі розглядається конкурентоспроможність компанії Coca-Cola, однієї з провідних світових компаній з виробництва безалкогольних напоїв. Предметом дослідження є сама компанія, її діяльність, ринкове середовище та її стійкість до конкуренції. Також включено теоретичні, науково-методологічні принципи та практичні рекомендації щодо моделювання, розробки та впровадження конкурентних стратегій. У процесі дослідження було використано SWOT-аналіз для визначення сильних та слабких сторін компанії, можливостей та загроз у зовнішньому середовищі, а PEST-аналіз – для оцінки впливу політичних, економічних, соціальних та технологічних факторів на конкурентоспроможність компанії. На основі результатів аналізу ми змогли сформулювати відповідні стратегічні рекомендації для Coca-Cola щодо підвищення її конкурентоспроможності на світовому ринку.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДрогобич : ДонНТУuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectміжнародний ринокuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectреалізаціяuk_UK
dc.subjectформуванняuk_UK
dc.subjectвпливuk_UK
dc.subjectнаслідкиuk_UK
dc.subjectчинникиuk_UK
dc.subjectрезультат,uk_UK
dc.subjectметоди стратегійuk_UK
dc.subjectформуванняuk_UK
dc.subjectудосконаленняuk_UK
dc.subjectinternational marketuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectimplementationuk_UK
dc.subjectformationuk_UK
dc.subjectinfluenceuk_UK
dc.subjectconsequencesuk_UK
dc.subjectfactorsuk_UK
dc.subjectresultuk_UK
dc.subjectmethods of strategiesuk_UK
dc.subjectformationuk_UK
dc.subjectimprovementuk_UK
dc.titleАналіз конкурентних стратегій підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of competitive strategies of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підписаний ВКР Макогон.docx.pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.