Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35638
Title: Аналіз конкурентних стратегій підприємства
Other Titles: Analysis of competitive strategies of the enterprise
Authors: Макогон, Артур Михайлович
Keywords: конкурентоспроможність
competitiveness
міжнародний ринок
стратегія
аналіз
підприємство
реалізація
формування
вплив
наслідки
чинники
результат,
методи стратегій
формування
удосконалення
international market
strategy
analysis
enterprise
implementation
formation
influence
consequences
factors
result
methods of strategies
formation
improvement
Issue Date: 2025
Publisher: Дрогобич : ДонНТУ
Citation: Макогон, А. М. Аналіз конкурентних стратегій підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Артур Михайлович Макогон. – Дрогобич: ДВНЗ ДонНТУ, 2025. - 72 с. с.
Abstract: У цій роботі розглядається конкурентоспроможність компанії Coca-Cola, однієї з провідних світових компаній з виробництва безалкогольних напоїв. Предметом дослідження є сама компанія, її діяльність, ринкове середовище та її стійкість до конкуренції. Також включено теоретичні, науково-методологічні принципи та практичні рекомендації щодо моделювання, розробки та впровадження конкурентних стратегій. У процесі дослідження було використано SWOT-аналіз для визначення сильних та слабких сторін компанії, можливостей та загроз у зовнішньому середовищі, а PEST-аналіз – для оцінки впливу політичних, економічних, соціальних та технологічних факторів на конкурентоспроможність компанії. На основі результатів аналізу ми змогли сформулювати відповідні стратегічні рекомендації для Coca-Cola щодо підвищення її конкурентоспроможності на світовому ринку.
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35638
Appears in Collections:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підписаний ВКР Макогон.docx.pdf1,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.