Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562
Title: Реклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємства
Authors: Мерзлікіна, Єлизавета Артемівна
Мізіна, Олена Вікторівна
Keywords: інформація
свідомість і підсвідомість
пропаганда
реклама
маркетингу бренду
Issue Date: 2025
Publisher: Дрогобич : ДонНТУ
Citation: Мерзлікіна Є. А. Реклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємства / Є. А. Мерзлікіна, О. В. Мізіна // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукр. наук.-практ. конф. 27 березня 2025 р. : зб. тез доповідей. - Дрогобич : ДонНТУ, 2025. - С. 194-196.
Abstract: Одним із ключових інструментів у сучасному маркетингу стала пропаганда, яка використовується для створення бажаного іміджу бренду, посилення його авторитету та зв‘язку з актуальними соціальними тенденціями. Маніпуляція через гумор, суспільні цінності, почуття соціального тиску та вплив на дітей робить рекламу не лише засобом комерційної вигоди, а й механізмом формування громадської думки, тобто інструментом пропаганди. Сучасні підприємства активно впроваджують ці методи у своїй рекламній стратегії, інтегруючи бренди в культурний і соціальний контекст
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 2025-Мерзлікіна, Мізіна.pdf2,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.