Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМерзлікіна, Єлизавета Артемівна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2025-04-29T18:36:51Z-
dc.date.available2025-04-29T18:36:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМерзлікіна Є. А. Реклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємства / Є. А. Мерзлікіна, О. В. Мізіна // Сучасні тенденції розвитку економіки та обліку: наукові горизонти : Всеукр. наук.-практ. конф. 27 березня 2025 р. : зб. тез доповідей. - Дрогобич : ДонНТУ, 2025. - С. 194-196.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35562-
dc.description.abstractОдним із ключових інструментів у сучасному маркетингу стала пропаганда, яка використовується для створення бажаного іміджу бренду, посилення його авторитету та зв‘язку з актуальними соціальними тенденціями. Маніпуляція через гумор, суспільні цінності, почуття соціального тиску та вплив на дітей робить рекламу не лише засобом комерційної вигоди, а й механізмом формування громадської думки, тобто інструментом пропаганди. Сучасні підприємства активно впроваджують ці методи у своїй рекламній стратегії, інтегруючи бренди в культурний і соціальний контекстuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherДрогобич : ДонНТУuk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectсвідомість і підсвідомістьuk_UK
dc.subjectпропагандаuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectмаркетингу брендуuk_UK
dc.titleРеклама та пропаганда як елементи маркетингової комунікації підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 2025-Мерзлікіна, Мізіна.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.